31 Mart 2018 Cumartesi

Koyu Mavi Gecelerin İmkansız Hayalleri

"venüslü bir gecede doğmamış hayaller"

Gece benim olsun koyumaviliği senin sevgili
Beyaz ölümüm olur bem - beyaz yumuşacık
Yanıma aşktan yanan kalblerin hepsini almak
Benim için serinlik olur, kimbilir en güzel rahat.

Zaman dar bir sevgili sevmeye yana yana
İçten bir gülücük veren her insan sevilendir
"seni seviyorum" sözü içimi açmaz bir anahtar
İpeksi sesin veriyor huzuru, sirrus bulutu gibi.

Eskiden istediğim bir öpücüktü pembe renkte
Biliyorum daha tatmamıştır kimseler bu rengi
Silinmez izi kalır, saadet ırmağında akıp giden
Hasretten doğarken ölümler bir sevgili yokluğunda.

Uyanacağım olursa eğer bir gün gittiğim yerde
Arzuladığım kadını nasıl unuturum, sarılırım hemen
Arayıpta yanamadığım sıcaklığı bulurum koynunda
Fitil fitil alevler sarsa da, razıyım kor olup küllenmeye.

Gece benim olsun koyumaviliği senin sevgili
Her yana gönlün üzüntüsünden sofram olsun
Serilsin hatırına cennet bahçelerinden yaşam
İçinde gamzelerin pembeleştiği gülücüklerden.

Yakup Icik

Hiç yorum yok: