31 Mart 2018 Cumartesi

İçimi Isıtıyor Sıcacık O Bakışların


İçime akıp doluyorsun, tasnim suları gibi
Taşıyorsun bendimden, bayılıyorum seni içmeye
Yaşanmamış baharların çiçekleri rengi o gülüşlerin
Kokladığım sirrus tenin, sanki bir misk-i amber
Yadım olur ibadetimde, dudağımdan düşmez adın.

Sensiz geçen her günümde, hayalin durur karşımda
Bir gülüşünü unutamam, bir de "seni seviyorum" sözünü
Özün sırlı namelerin u/mutlu türküleri gibi
Kör-kütük, zil-zurnayım seni gördüm göreli
Şu başımın dönüşü, meylerin efsunu değil ki.

Duygusuz aşkların deli poyrazı içimde eserken
Meltem rüzgarları gibi girdiğin gönlümde esiverdin
Yaşanmamış gençliğimi ellerimden tutuşunla verdin
Korkuyorum da, bu bir hayal olup rüya kalacak
Aklım söylemiyor kalbim; "seni seviyorum" diyor.

Yakup Icik

Hiç yorum yok: