31 Mart 2018 Cumartesi

Her Günümde Sen Varsın (I)


"Hergün Kalbimde Yaşayan Bir Tek Sen Varsın"

Bakınca harikulade gözbebeklerinin derinliklerine
Masallar diyarlarında sanki çocukluğumu yaşarım.
Avunurum dizlerine yatınca, okşarken ellerin saçlarımı
Kendimden geçerim, bitmesin bu rüya sürsün isterim.

Gözlerine bakınca, o şefkat dolu kalbini görürüm,
İçinde bir bilsen, beni saran nice mutluluklar gizli.
Evimde, işimde, yolda, her yerde aklımda sen,
Kaybedip sanki, yeniden bulduğum yıldız gibisin.

'seni seviyorum' demeye dönmeyen o tatlı dilinle,
Tahtını kurdun gönlümün zümrütten şatolarında.
Bu halimden öylesine mutluyum ki ah bir bilsen,
Hergün "biricik aşkım" demek geliyor içimden.


* * *
 
(II) 

Senden yana doluyor huzur içime
Seni seviyorum inan bu sözüme
Bana gülücük verdin, kalbini verdin
Sözlerinle ruhuma neşe verdin
Dünyam seninle değişti, hayat buldum.

Senden yana meltem rüzgarı esiyor.
Saçlarının kokusu doluyor içime, rahatlıyorum.
Hergün aklımdasın, kalbimde yerin
Aşk verdin, sevgi verdin, ne güzel?
Hayat seninle şimdi bir başka güzel.


Icik Yakup

Yakup Icik

Hiç yorum yok: